WELCOME

Ahad, 19 Disember 2010

Rupanya Kisah Hakim yang kena tangkap tu ada cerita di sebaliknya..!!

Dasar pendendam pemimpin UMNO..
Sejarah mengenai kezaliman dan kedajalan UMNO tak ada sesiapa boleh menafikan, jangan kita lupa bagaimana mantan mufti Selangor Arwah Ishak Baharom di perlakukan,,,

Dasar UMNO ia tak kira sesiapa, mufti, hakim mahkmah syariah atau sesiapa sahaja, yang meghalang tugas-tugas mereka maka tunggulah padahnya.....
Untuk pembaca-pembaca blog sekelian, Hakim yang didalam gambar ni sebelum ini aku pun tak kenal macam mana wajahnya,, tetapi aku sering mendengarnya suaranya di Radio Perak FM daalm soal jawab rumah tangga seketika dahulu, dan secara peribadinya sebelum ini pun aku dah mendengar hal-hal kisahnya, melalui pemandunya yang sebelum ini bertugas setempat dengan aku di PPPM Lumut tahun 1995.

Jadi bila berita ini berlaku, timbul kesangsian bagaimana kisah perkara sebegini boleh berlaku... sehinggalah hujung tahun 2008 dimana kes EXCO PKR Perak yang ditahan SPRM atas tuduhan rasuah sex, dimana dalangnya ialah MOHD IMRAN ABDULLAH. Siapa dia.. boleh baca diDISINI.


Sebagai nak mengingati kembali kisah pertuduhan keatas Hakim tu, hangpa boleh baca pulak kisah-kisahnya DISINI.

 
Itulah UMNO, bukan hanya musuh politik sahaja yang menjadi musuhnya,malah tokoh agama penjawat awam yang menjalankan tugas pun turut menjadi sasaran mereka....

Inikah ketuanan melayu!!!!!!!!http://manjongmari.blogspot.com/
-KEDAHLANIE-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan