WELCOME


Isnin, 11 Julai 2011

Undur Najib Undur...Majority senyap dah bersuara nuuu...!!

http://1.bp.blogspot.com/-bZTklOHEeqs/Thrff3f5AyI/AAAAAAAAFJg/kWVGwlGFcpQ/s1600/2011-07-11_193244.jpg
KLIK BANNER UNTUK PERGI KE FAN TERSEBUT
Ketika tulisan ini sedang ditulis, lebih 100,000 rakyat sudah menyatakan bahawa Perdana Menteri Umno iaitu Najib Tun Razak harus berundur dengan segera. Hanya dalam 48 jam lebih 100,000 rakyat berbilang kaum dan agama mendesak Najib segera letak jawatan.

Sekali lagi laungan Undur bakal kedengaran. Pertama kali ketika tahun 1998. Nah sekali lagi, laungan itu akan dilaungkan oleh para pahlawan rakyat. Percayalah, laungan Undur Najib Undur akan menjadi laungan tetap untuk setiap himpunan rakyat. Undur Najib Undur akan terus sampai ke telinga Najib dan sekaligus menjadi laungan berhantu buat Najib.

Kenapa laungan itu akan dikemundangkan? Kerana Najib dilihat terlalu jahat dan tidak cerdik dalam menangani isu Bersih. Rakyat sudah muak dengan sifat Najib yang terlalu lembik dalam menangani Perkasa yang terlalu bersifat perkauman. Sering sahaja mengugut rakyat (walaupun penakut sebenarnya). Najib terlalu lemah dan dilihat tidak mampu mentadbir Negara. Najib juga kerap mengikut keadaan semasa walaupun keadaan itu merugikan Negara. Lihat sahaja isu Tanjong Pagar, Najib dengan tenang menyerahkan Tanjong Pagar kepada Singapura. Walaupun pelbagai hujah diberi, namun Tanjong Pagar tanah kita. Tanah Malaysia! Telah dijual kepada Singapura.

Najib semakin lama semakin hilang cengkaman. Rakyat dipaksa membayar harga barang yang tinggi hanya semata – mata untuk menjana ekonomi Negara. Sedangkan Najib berbelanja dan mempunyai gaji mencecah jutaan ringgi setahun. Kenapa tidak dipotong gajinya dahulu. Kenapa tidak dipotongnya gaji pak menteri yang lain. Kenapa rakyat yang menjadi mangsa walhal pak menteri yang dilantik oleh rakyat dan bekerja untuk rakyat tidak dikenakan apa – apa tindakan. Semuanya percuma dari barang kemas hinggalah barangan makanan.

Rakyat sudah muak dengan Najib. Terima kasih Najib kerana terus membuli rakyat dan kemuncaknya apabila terkorbannya Allahyarham Baharudin ketika menyuarakan pendapat mengenai sistem pilihanraya di Malaysia. Najib bersiap – sedia dengan amarah rakyat yang semakin lama semakin menyampah dengan dia. Kalau 2007 2/3 telah musnah, jangan terkejut pada PRU-13 BN bakal hilang satu Semenanjung dan beberapa kerusi parlimen di Sarawak dan Sabah.

Ingatlah Najib, laungan Undur Najib Undur bakal menjadi laungan ngeri buat kamu dan isteri kamu. Amarah rakyat sudah semakin memuncak.

HIDUP RAKYAT!!
http://dragsuperstar.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan